Doelgroepen

Of u nu een (startende) ondernemer of een zzp’er bent, met Mijnboekhouder.nl in Amersfoort (Hoogland) houdt u grip op uw zaak!

De professionals van Mijnboekhouder.nl verzorgen voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf de financiële administraties en jaarrekeningen, belastingen en uw financiering aanvragen. Van IT bedrijf tot marktkoopman; elke ondernemer kan bij ons terecht. Tevens bieden wij u een unieke ondersteuning aan omtrent de bankkoppeling en scanboekhouden. Zo kunnen uw bankafschrijvingen en bijschrijvingen door ons eenvoudig digitaal in de boekhouding worden verwerkt.
Als ondernemer wilt u immers maar één ding: ondernemen. Doet u waar u goed in bent, dan doen wij waar wij goed in zijn.

Durf, doorzettingsvermogen, vakkennis en ondernemersgeest zijn de belangrijkste eigenschappen voor een ZZP’er. Durf is noodzakelijk omdat u alle veilige wegen los gaat laten, doorzettingsvermogen is een must omdat het niet altijd mee zal zitten en zonder vakkennis heeft het geen zin om te starten als ZZP’er. Ondernemersgeest tenslotte, is veelal aangeboren maar ook aan te leren. Vroeger in loondienst werd alles voor u geregeld; als ZZP’er moet u zelf aan de slag.

Dat betekent dat u als ZZP ondernemer ook de administratie moet bijhouden. Dit is niet alleen een verplichting voor de Belastingdienst, maar ook belangrijk voor uzelf. U wilt weten wat u verdient en wat u uitgeeft aan kosten. Een goede administratie geeft dus inzicht in uw bedrijf.

Mijnboekhouder.nl verzorgt voor ZZP’ers de financiële administraties en jaarrekeningen, belastingen en uw financieringsaanvragen. In een kennismakingsgesprek bepaalt u samen met ons de gewenste dienstverlening. U kunt bij ons terecht voor full service, maar uiteraard ook voor afzonderlijke (advies)diensten. Wij bieden deze diensten aan op basis van een vaste prijs per jaar of op basis van declaratie. Zo bieden wij u niet alleen grip op uw administratie en belastingzaken, maar ook op uw kosten!

Bent u een ondernemer met personeel in dienst? Naast de ‘gewone’ administratie heeft u dan ook te maken met salarisadministratie. Een goede salarisadministratie voeren is behoorlijk complex en vraagt van de ondernemer de nodige vakkennis. U dient daarom een weloverwogen keuze te maken: u kunt de salarisadministratie zelf doen of (gedeeltelijk) uitbesteden.Voordelen van het (gedeeltelijk) uitbesteden van de salarisadministratie zijn:

  • U bespaart tijd, waardoor u meer tijd overhoudt voor uw kerncompetenties en -taken;
  • U hoeft zich niet constant te verdiepen in de wet- en (fiscale) regelgeving of op de hoogte te zijn van de laatste wijzigingen;
  • Uw laat de salarisverwerking over aan professionals met actuele kennis en ruime ervaring;
  • U hoeft zelf geen software aan te schaffen en deze te onderhouden;
  • Dankzij Mijnboekhouder.nl is het uitbesteden van uw administratie heel betaalbaar.

Mijn Boekhouder.nl richt zich op het midden- en kleinbedrijf, met als specialisatie de horeca-,  hotel-, en transportbranche, de zelfstandige professional, de ZZP-er en de detailhandel.

Zo bieden wij bijvoorbeeld voor de aan- en verkoop van horeca het rendement pakket aan:

  • Quick-scan rendement verbetering in het horecabedrijf;
  • Ondersteuning bij financieringsaanvraag bij banken en informal investors;
  • Adviesgesprek.

Jaarlijks starten zo’n 100.000 mensen een eigen bedrijf.  Als startende ondernemer kunt u vaak niet wachten om te beginnen met uw onderneming. Wij begeleiden u met het goed opstarten van uw onderneming. Zijn bijvoorbeeld de doelstellingen die u wilt behalen, ook realiseerbaar? Persoonlijke aandacht voor de klant staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom heeft u bij Mijnboekhouder.nl altijd een vast aanspreekpunt. Deze gaat regelmatig met u rond de tafel om de stand van zaken te bespreken.

Mijnboekhouder.nl in Amersfoort heeft meer dan 35 jaar ervaring in uiteenlopende branches. Wij kunnen de zorg van uw administratie en fiscale zaken op ons nemen. Daarnaast bieden wij starters hebben een speciaal starterpakket aan. Deze bestaat uit:

  • Gratis kennismakingsgesprek;
  • Online ondernemingsplan;
  • Quick-scan op operationele, financiële en marketing aspecten van uw onderneming;
  • Adviesgesprek met begeleiding bij financieringsaanvraag;
  • 1 jaar online administratie, verzorgen van belastingaangiften tegen starterstarief.

Bel of mail ons voor een snelle start!

Onze kennis en praktijkervaring in de  horeca- en hotelbranche is groot.
Voor startende ondernemers bieden wij een kennismakingspakket aan:

  • Quick-scan starten met het horeca- en hotelbedrijf
  • Online ondernemingsplan
  • Startersadviesgesprek

Voor aan- en verkoop van horeca bieden wij het rendementpakket aan:

  • Quick-scan rendementsverbetering in het horecabedrijf
  • Ondersteuning bij financieringsaanvraag bij banken en informal investors
  • Adviesgesprek

Beide pakketten geven u een goed fundament voor uw plannen.
De Quick-scan heeft betrekking op de operationele, financiële en marketingaspecten van uw onderneming.